dimarts, 15 de maig del 2012

Encarrecs als pares

Com em costa tantíssim de trobar cintes per bordar de la gama dels liles... Vaig encarregar als pares, ja que viuen a Barcelona que si trobaven una botiga de patchwork amb bon assortiment de materials que provessin sort a veure si les aconseguien.



Per sort, tot passejant l'altre dia la mare va veure una botiga i a la tarda es van acostar tots dos, ja que el pare tenia una foto que li havia enviat per a mostra de color.

Mamá es va posar molt contenta de trobar-les ja que sap que jo ho tinc força complicat pels pobles del voltant. I crec que es va deixar portar una mica pel moment.....



 Fins i tot em va portar l'altre llibre que no tenia de "Bordar con cintas de seda". Fantastic!!
 I ho va acabar d'arrodonir amb tres quarters de teles florejades la mar de bofones.
Visca els encarrecs als pares!!! 


1 comentari:

  1. Ja he vingut a visitarte!!!!! Noia no pares!!! O-O
    jajaja
    Anna
    caljoanymas.blogspot.com

    ResponElimina