dijous, 15 de novembre del 2012

De Compres pel LIDL

Avui ha començat l'especial rebosteria al LIDL, son productes de qualitat i a molt bon preu. De fet la mantega que tenen es perfecte per fer la buttercream perquè no necessita que la treguis amb tantes hores d'antelació de la nevera per fer-la servir.


A les 8:20 ja erem a la porta, la meva amiga Cristina i jo. Esperant a que obrissin  no fos cas com l'ultima vegada que a les 12:00 ja no els quedava gaire be res!!!

Poso les fotos de les coses mes destacables que he comprat.


Els sprinkles, tan sols dos varietats; ja m'està be! Encara que si haguessin mes seria perfecte.


Els encenalls de xocolata negra i blanca, on ho posaré???

 

Les xips de xocolata negra, la vainilla bourbon, la taronja i llimona a trossets confitada, ummmmmmmm.


El sucre glass, he de comprovar la textura, a veure si tenim sort i es del finet, finet.


Extractes a dojo, jajaja. Se m'ha anat la mà i he comprat un tou. Tinc ganes de provar el de rom  en unes cupcaques amb panses. I l'extracte d'ametlles amargues, fent la versió del 'Black Forest Gateau'.


Un parrell de superfícies de silicona, que mai fan nosa.


I una 'manga pastelera' reutilitzable amb adaptador i cinc 'boquilles' grans, suposo que si algun dia em quedo sense les manegues d'un us, agrairé haver-les comprat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada