dimarts, 13 de novembre del 2012

El Gust per la Cuina 2

D'un temps ençà, el gust per la cuina anglesa es el meu deleig. Trobo que es del tot injust la mala fama que te.


Per sort quan vaig ser al jaciment arqueològic de Crickley Hill (Cheltenham) al 1991, la cuinera era una d'aquelles avies que feien els menjars de tota la vida.
 Imagina  desprès de tot un dia  a les excavacions amb els genolls clavats a les pedres o be garbellant, amb el fred d'Anglaterra que encara que era estiu feia un fred de Deu ni do! I amb un sandwich per dinar i la beneïda aturada del 'tea time'. Quan arribàvem al campament i desprès d'una reconfortant dutxa calentona en unes instal·lacions precàries,  era l'hora del millor àpat del dia.  Aquells 'pies' de vedella amb les verduretes i la seva salsa......ummmmmm. I que dir de les postres, sempre acompanyades de la crema anglesa. Tot un plaer!

Aixì, que quan vaig anar a Londres al 2010, em vaig comprar alguns llibres i vaig fer una visita a http://hummingbirdbakery.com/




Allò era lo meu! Llavors vaig començar a la recerca de receptes, experimentar, fer-les meves. Sense adonar-me quan anava a casa d'amics esperaven les meves postres i jo encantadísima. M'agrada veure com gaudeixen al veure-les .....es com quan era nena i anàvem a la pastisseria, no sabia on mirar, ni que escollir. Doncs es el mateix, se'ls il·luminen els ulls i al tastar-les, encara es millor.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada