dimecres, 14 de novembre del 2012

Primer Taller Demostratiu de Cupcakes


Qui te bons amics, amics de l'anima........no se com definir-ho. Un tresor es poc, mes aviat es saber que encara que no us vieu, saben com estas, que sempre seran i que quan necessitis una ma per aixecar-te, abans de demanar-la, ja seràs dempeus. Això no te preu!!!

Doncs ja fa temps que la Maria i la Gemma, 'em punxaven' perquè em dediques a fer postres. Però jo ho veia com un impossible, de fet ni m'ho plantejava.

I tot d'una, amb Santi i Lidia i els nostres fills, vam compartir un cap de setmana d'aquells que no s'obliden, dels que t'ho passes 'pipa'. 
Ella ja m'havia explicat com havia nascut l'idea d'un projecte, del que es una necessitat per a moltes persones: de CONFIANZA SOLIDARIA  http://www.confianzasolidaria.blogspot.com.es/  i aixi es com em va engrescar en aquest voluntariat.

 

Com que una cosa porta a l'altre........de la paradeta que Confianza Solidaria va posar el passat 10 de Novembre a la cantonada de C.Casanova-Aragó, i de les cupcakes que vaig portar, va néixer l'interes per aquells dolços. 


Aixi que la meva amiga ja tenia al telefon al Jesús, que m'estava fent unes targes personals i projectant el full informatiu del taller.

Gràcies a Santi, Lidia, Gemma, Maria, Jesús i a tota la gent de Confianza Solidaria.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada